كلية تدريب خانيونس

اهلا" بك يازائر لكي تتمكن من المشاركة واضافة المواضيع يستوجب عليك التسجيل وشكرا" لزيارتك لنا

    فوائد الزوجة النكدية مع نكتة حلوة

    شاطر

    ???
    زائر

    فوائد الزوجة النكدية مع نكتة حلوة

    مُساهمة من طرف ??? في الأحد يناير 16, 2011 10:56 pm


    فوائد الزوجة النكدية
    -=-=-=-=-=-=-

    1

    تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله
    طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل

    -----------------------------------------
    2

    تساعد الزوج على غض البصر لأنه سوف يكره صنف النساء

    -------------------------------------------
    3

    تساعد الزوج على صلة الرحم لأنه على طول هارب عند أمه

    ---------------------------------------------
    4

    تساعد الزوج على أن يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه لأنه دائما ً نفسه مسدودة عن الأكل

    ===========================================
    وأخيراً ،تجعل من زوجها رجلاً عظيماً فبسبب قرفه وزهقه منها ، سوف يقضي وقتا ً أطول في العمل
    مما يجعله إنسانا ً ناجحاً في عمله ويحقق المثل القائل:
    "وراء كل رجل عظيم إمرأة"

    منقولة ولكنها مشهورة



    _________________
    سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم

    اللهم وفقنا جميعاً








    نكت جامدة

    مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه غالسواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها

    flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower
    avatar
    الحرة بقلب اسير

    عدد المساهمات : 206
    نقاط : 13364
    تاريخ التسجيل : 17/12/2010
    العمر : 25

    رد: فوائد الزوجة النكدية مع نكتة حلوة

    مُساهمة من طرف الحرة بقلب اسير في الإثنين يناير 17, 2011 5:44 am

    نكتة حلوة كثير تسلمي أمولة
    الزوجة النكدية شو بتعمل ههههههههههههههه
    تحياتي الحرة بقلب اسير Laughing
    avatar
    البنت الدلوعة

    عدد المساهمات : 64
    نقاط : 13106
    تاريخ التسجيل : 30/12/2010
    العمر : 25

    رد: فوائد الزوجة النكدية مع نكتة حلوة

    مُساهمة من طرف البنت الدلوعة في الإثنين يناير 17, 2011 2:28 pm

    هههههه حلوة النكتة بالنسبة لفوائد الزوجة النكدية ميرسي لانا راح نستفيد ميشان مانكون نكديات هاهاهاها

    BUSHRA

    عدد المساهمات : 12
    نقاط : 11372
    تاريخ التسجيل : 01/12/2011
    العمر : 24

    رد: فوائد الزوجة النكدية مع نكتة حلوة

    مُساهمة من طرف BUSHRA في الخميس ديسمبر 01, 2011 10:25 pm

    ههههه النكتة حلوة وبالنسبة للفوائد راح نستفيد منها ونسمعها مشا نظل نكديات

      الوقت/التاريخ الآن هو السبت فبراير 17, 2018 9:15 pm